“Voor de maatschappij is het veel beter als er minder auto’s rondrijden en stilstaan. Desondanks wordt autobezit voor het individu sterk aangemoedigd. Dat moet veranderen.”
Kai Röth – secretaris Ik Ben Autovrij
“Voor de maatschappij is het veel beter als er minder auto’s rondrijden en stilstaan. Desondanks wordt autobezit voor het individu sterk aangemoedigd. Dat moet veranderen.”
Kai Röth – secretaris Ik Ben Autovrij